Share on Tumblr

Stil / Yaz Aylarında Formda Kalmanın Yolları


Yaz aylarının gelmesi ile birlikte hemen herkesi zayıflama telaşı aldı. Kışın soğuk ve hareketsiz günleri yerini sıcak ve canlı günlere bırakırken, bünyeler de yavaş yavaş kış uykusundan çıkarak kendini yaza hazırlamaya başlıyor. Eğer yazı fit ve formda bir şekilde geçirmeyi planlayanlardansanız yapmanız gerekenler vücudunuza biraz ilgi, beslenmenize biraz özen göstermek. Bir süre sonra vücudunuzun kendiliğinden forma girdiğini fark edecek ve yazı zinde ve sağlıklı bir vücut ile geçireceksiniz.


1 . Sıvı Tüketimini Artırın


Su içmek vücudunuza enerji sağladığı gibi tokluk sürenizi uzatıp ve yağ dengenizi koruyarak kilo almanızı engeller. Gün içerisinde minimum 2 litre su tüketerek metabolizmanızı hızlandırabilirsiniz. Ayrıca su içerek vücudunuzun toksinlerden arınmasına da yardımcı olursunuz. Eğer su tüketmeyi unutuyorsanız suyunuzun içerisine limon, elma, salatalık gibi meyve ya da sebzeler koyarak su içmeyi eğlenceli hale getirebilirsiniz.


2 . Egzersize Başlayın


Vücudunuzu forma sokmanın yollarından biri de düzenli egzersiz. Spor yapmak için illa ki spor salonlarına giderek saatlerinizi harcamanız gerekmiyor. Gün içerisinde ayıracağınız yarım saatlik bir zaman diliminde kısa egzersiz programlarını uygulayabilir ve kilo vermeyi kolaylaştırabilirsiniz. Ayrıca bu egzersizler sayesinde vücudunuzu kısa bir süre içerisinde şekillendirerek yaz aylarını fit bir beden ile geçirebilirsiniz.


3 . Sağlıklı Beslenin


Yaz geldiğinde yaz meyve ve sebzelerinden faydalanmamak vücudunuza vereceğiniz en büyük cezalardan biri olur. Fast food, yağlı yiyecek ve içecekler, şekerli gıdalar özellikle karın bölgesi için en acımasız besinlerden bir kaçı. Karbonhidrattan uzak, protein ve sebze, meyve ağırlıklı bir beslenme programı Etiketler : Yaz Aylarında Formda Kalmanın Yolları ,


Yorumlar (0) | Yorum Yap
Share on Tumblr
olarak giriş yapıldı