SIKÇA SORULAN SORULAR
ÜYELİK
1) Nasıl üye olabilirim?
Sitemizin sağ üst kısmında ya da hemen altta yer alan “Üye Girişi/Üye Ol’’ bölümünden, üyelik formunu doldurarak
ücretsiz üye olabilir, hızlı ve güvenli alışverişe hemen başlayabilirsin.

2) Neden üye olmaylıyım?
Sipariş verebilmek ve vermiş olduğun siparişlerin durumu hakkında bilgi edinmek, kampanyalardan haberdar olabilmek,
sana özel sunulan kampanya ve avantajlardan faydalanabilmek için üye olman gerekmektedir.

3) Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
quzu.com.tr adresinden üye olmadan da alışveriş yapabilirsin. Fakat kargo takibi ve siparişlerin hakkında sana
daha iyi hizmet verebilmek için üye olmanı tavsiye ederiz.

4) Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Kullanıcı adın ve şifren ile üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden üyelik bilgilerini güncelleyebilirsin.

5) Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Şifreni unuttuğunda üye girişi bölümünde bulunan “Şifremi Unuttum” linkine tıklaman ve karşına gelen talimatlara uyman
yeterli olacaktır.
 
ALIŞVERİŞ VE SİPARİŞ
1) Ödeme yapmak güvenli mi?
Quzu Online Shop’ta kredi kartı ve ATM/debit kart ya da kapıda ödeme seçeneği ile ile alışveriş yapabilirsin.
SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranı, senin dışında kimse görüntüleyemez ve ulaşamaz. Kredi kartı
numaranı girdiğin anda numarana ait bilgiler şifrelenerek bankana gönderilir. Şirketimiz dahil olmak üzere üçüncü
şahıslar tarafından bilgilerinin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgilerin, sadece sen
ve bankanız arasındadır.

2) Nasıl ödeme yapabilirim?
Siparişlerinin ödemesini kredi kartı ve banka kartı ile yapabilirsin.
 
3) Kapıda Ödeme ile sipariş oluşturabilirmiyim?
Aras kargo ile Kapıda ödeme seçeneğinden yararlanabilir, kapıda kredi kartı, banka kartı veya nakit ile yapabilirsin.

4) Hangi kredi kartları ile taksitli alışveriş yapabilirim?
Online Shop’tan alışveriş yaparken tüm kredi kartlarına vade farksız 3 taksit, diğer debit/hesap kartları ile
tek çekim alışveriş yapabilirsin.

5) Siparişimin onaylandığını nasıl anlarım?
Siparişin onaylandığında sistemde kayıtlı olan e-mail hesabına bilgi e-maili gönderilir. Ayrıca, Online Shop’a üye girişi
yaparak “Hesabım” bölümünden de siparişinle ilgili detayları takip edebilirsin.

6) Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Kargoya teslim edilen sipariş içerisindeki ürünleri tarafımıza iade edebilir ya da ürün bedeli kadar oluşturulacak iade
çeki ile yeniden istemiş olduğunuz ürünü sipariş verebilirsiniz. Yine de aradığını bulamazsan ve yanlış bir sipariş
oluşturduğunu düşünürsen, canlı destek ya da WhatsApp destek ile müşteri temsilcimize ulaşabilir, gerekli değişiklikleri
yapabilirsin.

7) Siparişim ne kadar sürede elime ulaşır?
Siparişin kargoya teslim süresi 2-3 iş günüdür. Kampanya dönemlerinde değişiklik gösterebilmektedir.

7) Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişini oluşturduktan hemen sonra iptal etmek istersen müşteri temsilcimizi arayarak ya da Whatsapp Destek hattımızdan
ulaşarak siparişini kolayca iptal edebilirsin.Kargoya verilen siparişlerini ise size ulaştıktan sonra iade yöntemiyle kolayca
iptal edebilirsin.
 
KARGO VE TESLİMAT
1) Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Online Shop’ta almış olduğunuz ürünler MNG Kargo, Aras Kargo ve İstanbul içi siparişlerde geçerli aynı gün teslimat
sunduğumuz Hop Kapıda firması ile tarafınıza teslim edilmektedir.
Şuan için sadece İstanbul içi gönderiler aynı gün teslimat ile size ulaşmaktadır. Pazartesi-Cuma 13:30, Cumartesi ise 11:00’dan
önce verilen siparişler aynı gün size ulaşmaktadır. Teslimat  23:00’a kadar devam etmektedir.


2) Kargo gönderim ücretleriniz ne kadardır?
150 TL altı verilen siparişlerinde kargo ücreti tüm Türkiye’ye MNG ve Aras Kargo ile 6.99 TL.
150 TL ve üzeri siparişlerde ise tüm Türkiye’ye MNG ve Aras kargo ücretsizdir.
Aynı Gün Teslimat seçeneğinde ise 15.99 TL’dir 300 TL ve üzeri siparişlerde ücretsizdir.

3) Gönderim alanlarınız nerelerdir?
Online Shop siparişlerin tüm Türkiye’ye hızlı ve eksiksiz bir şekilde gönderilmektedir.

4) Siparişimin takibini nasıl yapabilirim?
Online Shop’a üye girişi yaparak ‘Hesabım/Siparişlerim’ bölümünden ya da en alt kısımda bulunan sipariş takibi butonuna
tıklayarak siparişinin durumunu kontrol edebilirsin.

5) Siparişim kargoya verildi mi?
Siparişin kargoya teslim edildiğinde, sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresine kargo takip numarasını bildiren bir
bilgilendirme maili gönderilmektedir.

6) Siparişim eksik/yanlış/hasarlı gönderilirse ne yapmalıyım?
Hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında 0850 333 7898 ile Canlı Destek Hattımıza ulaşabilir ya da 0542 676 7898 numaralı
Whatsapp Destek hattımızdan müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.
 
ÜRÜN İADESİ
1) Online Shop’tan aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
Bunu sizin için elimizden geldiğince kolaylaştırdık.
*Ürünün kullanılmamış, etiketi çıkartılmamış, yıkanmamış ve tekrar satılabilir özelliğini kaybetmemiş olması gereklidir.
*Faturanın ön alt kısmındaki iade tablosunu doldurup, iade ettiğiniz ürün, ücret, isim soyisim, tarih ve imzanız gerekmektedir.MNG kargo 441023414 kodu ile gönderim sağlayabilirsiniz.
*Faturasız iade kabul edilmemektir.
*İade süreniz fatura kesim tarihi itibari ile 15 gündür.
*Ücret iadesi için [email protected] adresine mail atabilir, çağrı merkezi ya da WhatsApp hattımızdan bize ulaşarak destek alabilirsiniz.
*Sadece aşağıdaki adresimize iade kabul etmekteyiz. Bu adres dışında gönderilen ürünler kabul edilmemektedir.

İADE ADRESİMİZ: Gençosman mahallesi Davutpaşa 1.cadde NO: 42/A, Güngören / İstanbul


2) İade ettiğim ürün/ürünlerin bedeli hesabıma ne zaman aktarılır?
Adresimize ulaşan iade ettiğin ürünlerin öncelikle iade prosedürlerine uygunluğu kontrol edilmektedir. İade prosedürlerine
uygun olan ürünlerin iade süreci maximum 2 iş günü içerisinde başlatılır ve ilgili tutar 7 iş günü içerisinde hesabına aktarılır.
İlgili tutarın hesabına aktarıldığı bilgisi sistemlerimizde kayıtlı olan e-mail adresine yapılmaktadır. Bilgilendirme
e-mailinden sonra ilgili tutarın hesabınıza aktarılması banka prosedürlerine bağlı olarak maximum 7 iş günü içerisinde hesabına yansımaktadır.

3) Siparişim kargoya verildi mi?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize kargo takip numarasını bildiren bir
bilgilendirme maili gönderilmektedir.

4) İade için göndereceğimiz ürünleri hangi adrese göndermemiz gerekiyor?
İADE ADRESİMİZ:  Gençosman mahallesi Davutpaşa 1.cadde NO: 42/A Güngören/İstanbul

MNG KARGO İade Numaramız: 441023414 Müşteri Temsilcimiz: 0850 333 7898
Çerez Kullanımı

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Detaylı bilgi için tıklayınız. tıklayınız.